Marka senz°
Przeszłość. Teraźniejszość. Przyszłość
Deszcz, silny wiatr, a czasem burza – w takich warunkach spacer jest nieprzyjemny, dający uczucie dyskomfortu. Narastająca frustracja również dotknęła młodego studenta Wzornictwa Przemysłowego, Gerwina Hoogendoorna. Trzy połamane parasolki w ciągu jednego tygodnia obudziły w nim pomysł na unowocześnienie starożytnego wynalazku. Parasol wynaleziony 3400 lat temu w Egipcie, miał przybrać zupełnie nową, ulepszoną formę. Główny zamysł Hoogendoorna był prosty i obiecujący – parasol ma chronić użytkowników i spacerowiczów podczas trudnych warunków atmosferycznych, w szczególności, gdy towarzyszy im bardzo silny wiatr. Połamane i powyginane we wszystkie strony parasole oraz irytacja w deszczowe dni miały odejść w niepamięć…
Narodziny Senz°
Pomimo wątpliwości przyjaciół z uczelni, Gerarda Kool’a i Philipa Hess’a, Gerwin zaangażował się w swój projekt. Początkowo zwrócił się do istniejących firm z branży parasoli z prośbą o współpracę, prezentując im swój pomysł, ale jego propozycja nie spotkała się z zainteresowaniem. Po zastosowaniu sprytnych rozwiązań i wypróbowaniu ich, Gerwin zdał sobie sprawę z potencjału parasola. W końcu miał konkretne powody, aby przekonać Gerarda i Filipa do wartości jego projektu. W krótkim czasie studenci sporządzili biznesplan, pozwalający na utworzenie prototypu, który został wykonany… na maszynie do szycia babci Gerwina! To właśnie w tym momencie młodzi studenci postanowili dać sobie szansę, ponieważ zrozumieli, że ich parasole rzeczywiście mają sens. Bez przedsiębiorczego, biznesowego doświadczenia ruszyli naprzód – wynajęli małą przestrzeń biurową i założyli firmę. Tym sposobem narodził się senz°…
Pierwszy Sukces
W listopadzie 2006 roku senz° wprowadzono na rynek. Hoogendoorn, Kool i Hess niepewni reakcji klientów na produkt, na start zapewnili sobie 10 000 egzemplarzy parasoli. Dzięki niesamowitemu zainteresowaniu mediów międzynarodowych – TV, radia, czasopism, gazet i blogów – nakład sprzedał się w zaledwie 9 dni!
Pierwszy rok był dla młodej firmy oszałamiającym sukcesem! Po drodze senz° wygrywał niemal wszystkie główne nagrody design – red dot design award, iF design award (złoto), nagrodę IDEA (złoto), Good Design Award, Observeur Design Award, Dutch Design Award. Od tego czasu senz° znacznie zwiększył swój zasięg i obecnie jest aktywny w całej Europie Zachodniej, Ameryce Północnej i Azji. Zespół złożony ze specjalistów nastawionych na design, prestiż i funkcjonalność, pracuje nad globalną dystrybucją nowoczesnych parasoli. Bieżące nowości senz° można obserwować na stronie firmy i portalach Facebook oraz Twitter.
Wkrótce o sile marki senz przekonała się branża reklamowa. Gdy okazało się, że oryginalny design świetnie sprawdza się w branży marketingowej i reklamowej, prasaole senz zaczęły byc sprzedawane jako gadżety reklamowe z nadrukiem. Parasole reklamowe nigdy dotąd nie były tak dobrze wykonane i nie zwracały na siebie tak dużej uwagi jak senz.
Parasole antysztormowe senz
Parasole, które nie psują się, oraz nie łamią podczas wichury
Podręczne akcesorium stojące w niemal każdym przedpokoju. Dziś używamy go głównie po to, by chronić przed deszczem, niegdyś służył do osłaniania przed promieniami słonecznymi władców. Większość dawnych modeli parasoli było istnymi dziełami sztuki. Współcześnie modele te odznaczają się innowacyjnymi technologiami oraz komfortowym użytkowaniem.
Jeżeli kupujemy parasol to nie kierujemy się jedynie wyglądem ale również jego funkcjonalnością. Chcemy, aby cena była adekwatna do jakości. W Polsce parasol przyda zarazem wiosną, latem i jesienią, ale także zimą gdy chcemy się uchronić przed zamiecią śnieżną bądź przed mokrym śniegiem. Jeżeli wybieramy parasol na lata, który ma nam posłużyć przy każdej niepogodzie, najlepiej zainwestować w ten o trwałej konstrukcji z włókna szklanego lub węglowego. Ile razy zdarzyło nam się wyjść na zewnątrz podczas ulewy, otworzyć parasol i z wielkim rozczarowaniem patrzeć jak cała konstrukcja naszego parasola się „łamie”. I znów zadajemy sobie pytanie, dlaczego pomimo zainwestowania w parasolkę, naszym zdaniem porządniejszą, znowu przy gorszej pogodzie się to dzieje. Musimy zapomnieć o aluminium, które bardzo łatwo ulega zniszczeniu !!!
Na jakie aspekty warto zwrócić uwagę przy wyborze:
Wodoodporność
Wodoodporność czaszy, należy na nią zwrócić istotną uwagę. Szczególnie gdy szukamy porządnego i wytrzymałego parasola. Z pewnością zainteresuje Was produkt jakim jest parasol antysztormowy senz. Możecie być pewni, że przetrwa najsilniejsze wichury deszcze. Niech ta nazwa nas nie zwiedzie. Parasole reklamowe stworzone są z myślą o komforcie ich użytkowania i niezawodną konstrukcją, która jest w stanie znieść zacinający deszcz czy też wszelkiego rodzaju wichury. Parasol reklamowy senz zachwyca aerodynamicznym kształtem. Dzięki lekko skośnej, ultra wytrzymałej konstrukcji potrafi przetrwać uderzenia wiatru osiągające prędkość nawet do 100 km/h. Czasza parasola jest wykonana z najwyższej jakości poliestru, natomiast stelaż z elastycznego włókna węglowego. Nie musimy się bać o to, czy zaraz nie wygnie się w drugą stronę, czy tez o to, że pod wpływem dużego naporu powietrza uszkodzi się cała metalowa konstrukcja.
Wygoda i funkcjonalność
Wygodna funkcja automatycznego zamykania i otwierania działa błyskawicznie oraz nadaje parasolce nowoczesności i niemałą wygodę podczas użytkowania. Ergonomiczna rączka doskonale dopasowuje się do dłoni. Mamy pewność, że w naszej ręce znajduje się porządny, wręcz niezniszczalny parasol.
Parasole reklamowe marki senz to niezawodna i nietuzinkowa ochrona przed złą pogodą dla każdego z nas. Łącząc w sobie najwyższej klasy materiały, z których są wykonywane parasole oraz ich niebanalny design, dostajemy produkt którego możemy być pewni. Produkt który posłuży nam na długo, który nie wyląduje w śmietniku po pierwszej lepszej niepogodzie. Parasole reklamowe Senz to coś więcej niż zwykły parasol. To otrzymanie pewności oraz jakości zawartej w produkcie.
Parasole reklamowe senz – najwyższa jakość materiałów i wykonania, z wykorzystaniem włókien węglowych.
Elegancja połączona z solidnym wykonaniem to z pewnością cechy luksusowego produktu. Takim produktem możemy nazwać właśnie parasol reklamowy senz. Został on stworzony by wyjść naprzeciw tradycyjnym modelom parasoli. Ściśle dopracowane szczegóły, dobór odpowiednich materiałów, z których jest wykonany. To wszystko sprawia, że parasol reklamowy senz zaistniał jako produkt elegancki, a przy tym niesamowicie trwały i odporny na niepogodę.
Wykonany z wyjątkowego materiału pod każdym względem…
Dzięki zastosowaniu włókna węglowego parasol jest niezwykle wytrzymały, lekki oraz sprawia wrażenie solidnie wykonanego co oczywiście potwierdza wiele testów przeprowadzonych na tym właśnie parasolu. Elementy wykonane z włókna węglowego, pod naciskiem ciągłej eksploatacji są wytrzymałe. Nowy model parasola był testowany m.in. na ośnieżonym stoku, podczas skoku ze spadochronem, w aerodynamicznym tunelu Delft University oraz symulatorze huraganu w Centum Nauki i Rozrywki Deltapark w miejscowości Neeltje Jans w Holandii.
Lekka konstrukcja = pełna wygoda
Jeśli przyjrzymy się uważniej wszystkim parasolkom, z którymi mieliśmy do czynienia zauważymy pewną zależność. Im bardziej zależy nam na małej i lekkiej parasolce tym szybciej się ona psuje przy pierwszej lepszej wichurze czy ulewie. Zastosowanie włókna węglowego w parasolach reklamowych senz sprawia, że konstrukcja staje się wręcz niezniszczalna. Lekka i solidna rączka a także stelaż pozwalają nam cieszyć się parasolem przez długie lata. Dzięki użyciu właśnie tego materiału jakim jest włókno węglowe, mamy pewność i gwarancję na długi czas użytkowania i wytrzymałości. Wprowadzenie tego materiału do utworzenia całej marki parasoli senz jest wejściem w przyszłość, wejściem w nowe technologie.
Wytrzymałość to podstawa dobrego parasola.
Stelaż jest bardzo ważną częścią parasola, jest on tzw. kręgosłupem, który decyduje o jego wytrzymałości. Najmocniejsze stelaże, oparte są na elastycznych komponentach włókna węglowego.
Zastosowana technologia przy produkcji, jakość surowca z jakiego wykonano konstrukcję oraz ilość drutów wpływa na wytrzymałość podczas wichury czy silnych ulew. Dużą rolę przy utrzymaniu stabilnego kształtu czaszy odgrywają wytrzymałe, stabilne łączenia drutów. Długie parasole zdecydowanie lepiej sprawdzą się jeżeli chodzi o stabilność całej konstrukcji, niż modele składane. Umieszczony materiał na stelażu, który tworzy czaszę w ekskluzywnych modelach parasoli, tak jak w przypadku parasola reklamowego senz, to pongee . Jest to materiał ekskluzywny ze względu na doskonałą jakość. Odznacza się lekkością, wiotkością, jest również bardzo cienki i niezwykle wytrzymały, a do tego wodoodporny. Dzięki temu krople deszczu swobodnie spływają po tkaninie. Kolejnym istotnym elementem jest rączka parasola, która w tym przypadku jest nie tylko estetyczna, ale także, ergonomiczna, dobrze „leży” w dłoni. Pokryta jest powłoką antypoślizgową, jaką jest pianka. Jej wytrzymałość zapewnia też ABS z którego jest wykonana.
Podsumowując, parasol reklamowy marki senz poprzez swój aerodynamiczny kształt i jakość wykonania jest produktem niezwykle ekskluzywnym i praktycznym. Świetnie sprawdzi się jako domowe akcesorium na niepogodę, ale także jako elegancki parasol firmowy, dzięki któremu możemy promować firmę. Parasol reklamowy senz to krok w przyszłość, w świecie parasoli!